BrandUP publica studiile de caz ale proiectelor castigatoare la festivaluri

BrandUP publica studiile de caz ale proiectelor castigatoare la festivaluri

BrandUP Interactive, agentia premiata pentru cel mai bun Web Design la Internetics 2013, a lansat studiile de caz ale proiectelor proprii castigatoare si nominalizate la festivalurile de profil din Romania. Studiile de caz vor fi publicate sub forma de serial si trimise prin e-mail celor care se aboneaza pe site-ul BrandUP, arata un comunicat emis de agentie.

Studiile de caz au fost construite in jurul tehnicilor folosite de BrandUP in procesul de creatie si dezvoltare a websiteurile si aplicatiilor web si mobile.

"Mai mult decat surse de inspiratie, materialele oferite de BrandUP ii vor ajuta pe cei interesati, dezvoltatori si clienti, sa-si imbunatateasca proiectele in 4 puncte cheie: sa construiasca Personalitatea Brandului in functie de obiectivele de marketing si directia designului; sa foloseasca Tonul adecvat pentru a crea o relatie bazata pe familiaritate cu publicul tinta; sa utilizeze Wireframes pentru a imbunatati navigarea si rata de conversie; sa pastreze Consistenta Brandingului in designul responsiv pe desktop, tableta si mobil", au declarat reprezentantii BrandUP.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related