Dupa 16 ani, Tyson ii face un cadou lui Holyfield

Dupa 16 ani, Tyson ii face un cadou lui Holyfield

Ti-ai imaginat vreodata cum ar arata o lume perfecta? In care nimeni nu mai moare de foame, omul intra in sfarsit in comuniune cu natura si nu mai mai exista batalii pe resurse: lumea e utopica, iar tu poti rasufla usurat ca traiesti in ea. Cam ca in Avatar, fara partea in care copacul sfant e bombardat.

Nu stiu cum arata scenariile voastre, insa vi-l pot descrie pe cel al lui Kyrie Irving, jucator de baschet in NBA. In noul ad pentru Foot Locker, realizat de BBDO New York pentru promotia Week of greatness, Irving nu se viseaza dand slam dunk dupa slam dunk, nici castigand finala NBA. Nu, lumea lui ideala este construita pe altruism: Mike Tyson, Evander Holyfield, Dennis Rodman, Craig Sager si Brett Favre sunt personajele acestei utopii atletice.

Vedem un Tyson spasit care ii inapoiaza lui Holyfield, dupa 16 ani, partea de sus a urechii pe care i-a muscat-o intr-un meci; Dennis Rodman se retrage, spre fericirea multora, la prietenul sau nord-coreean Kim Jong-un; comentatorul sportiv Craig Sager arde costumele excentrice pentru care e cunoscut, cedand apelului facut acum patru ani de Kevin Garnett, iar Brett Favre, care a jucat in NFL timp de 20 de ani, refuza sa isi manance desertul pentru ca stie cand e cazul sa se opreasca:

Din fericire, nimeni nu s-a gandit sa refaca meciul dintre Tyson si Holyfield, asa cum, in 2010, Gatorade a implinit visul unor sportivi de 30 de ani retrasi, care au rejucat meciul vietii lor, care se terminase cu scor egal:

Despre dorintele barbatilor romani si relatia lor cu sportul puteti afla din raportul de cercetare “Barbatul – de la arc la shopping cart”, realizat de Lighthouse Group sub umbrela SMARK Research.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related