Jacobs - vrem Craciunul inapoi!

De ce sa faci o reclama de Craciun care sa submineze spiritul Craciunului?

Daca ma duc la filmul unui regizor avangardist inteleg sa ma ia pomul de Craciun la goana si sa-mi infiga artificii in cap, am inteles si controversata caricatura cu Mos Craciun din revista lui Larry Flint (desi foarte greu). Dar nu inteleg de ce Mos Craciun e transformat de reclama de la Jacobs intr-un impostor?

Pentru cei care nu ati vazut reclama, scenariul ei e cam asa: un copil vede un Mos Craciun plimbandu-se prin nameti cu sacul din dotare si il ademeneste in casa cu mirosul irezistibil al cafelei Jacobs. Cand Mos Craciun ajunge in casa, surpriza! Inca cativa Mos Craciuni serveau linistiti un Jacobs pe canapeaua din sufragerie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related