Fluieratul, noua metoda de prevenire a accidentelor

Fluieratul, noua metoda de prevenire a accidentelor

Fetele sunt invatate de mici niste seturi de reguli care se nasc in pensioane conduse de maicute autoritare. Parca le vad: juliturile in genunchi, fluieratul, cataratul in copaci si bataile in joaca se preling speriate pe peretii jilavi ai bunei-purtari, pana cand sunt uitate de domnisoarele bine crescute.

Din fericire, cum spiritele rebele nu pot fi imblanzite, exista tinere care si acum mai poarta semnele aventurilor din copilarie, stiu sa fluiere mai tare ca un baiat pe stadion si nu se dau in laturi de la saritul unui gard. Peseme tocmai la acestea s-a gandit echipa JWT Beirut cand a realizat pentru touch (companie de telefonie mobila) si Youth Association for Safety Awareness campania Whistle and Drive.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related