SENIORHYPER a dezvoltat pentru ING o platforma interactiva sincronizata cu telefonul mobil

SENIORHYPER a dezvoltat pentru ING o platforma interactiva sincronizata cu telefonul mobil

ING ofera clientilor o  noua modalitate de a interactiona cu banca – prin intermediul telefonului care devine controller. Astfel, platforma al9leacer.ro, dezvoltata de SENIORHYPER, ofera utilizatorilor posibilitatea de a observa produse din portofoliul ING intr-un mod interactiv, prin intermediul unei serii de jocuri care pun la bataie 5.000 de euro si alte cateva sute de premii, informeaza un comunicat emis de GolinHarris.

Odata intrati in joc, utilizatorii vor parcurge opt etape de joc, fiecare cu un personaj ING si povestea aferenta acestuia. Personajele sunt conduse in joc pe un drum cu obstacole pentru a ajunge in cel de-al 9-lea cer. “Am plecat cu visul tau in zbor” este mesajul de inceput, care continua cu aplicarea pentru produsul bancar ING dorit si participarea automata la tragerea la sorti pentru premiile promotiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related