Iar pe panou scria mare: interactivitate

Iar pe panou scria mare: interactivitate

Mai stii cand erai la gradi si ai invatat cantecul ala despre fericire si batut din palme? Hai sa ne imaginam ca fredonam o mica adaptare a lui:
”Daca te-ai plictisit de panouri care te trimit sa scanezi un QR code, bate din palme,
 Daca te-ai plictisit de panouri cu greseli, bate din palme,
 Daca te-ai plictisit de panouri foarte simple, care chiar nu impresioneaza, bate din palme.”

Si citeste in continuare.

Aici incepe colectia de outdoor-uri a caror productie este inovatoare. Incepem in forta cu billboard-urile pentru cea mai recenta campanie British Airways, Look up. Plasate in Londra, in Piccadilly Circus si Chiswick, panourile interactive le arata oamenilor in timp real cand trec avioane ale British Airways deasupra lor. Doi copii, o fetita pentru cel din Chiswick si un baietel in Piccadilly Circus, arata cu degetul catre cer de fiecare data cand trec pe sus avioane care efectueaza curse pentru compania aeriana britanica. Campania vine de la Ogilvy Group UK.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Branded


Related