The Pole propune o aplicatie de advertising de pe mobil pe outdoor digital

The Pole propune o aplicatie de advertising de pe mobil pe outdoor digital

The Pole propune prima solutie de advertising de pe mobil pe outdoor digital (DOH), prin intermediul unei aplicatii de mobil, anunta un comunicat emis de agentia People. Aceasta este disponibila oricarui utilizator care descarca aplicatia la nivel local si international si poate fi testata gratuit, pe 28 noiembrie, timp de 24 de ore, in 40 de ecrane de OOH digital din Bucuresti.

Procesul dureaza intre 30 de secunde si cateva minute si presupune folosirea unui poster existent sau crearea unui poster direct in aplicatie, cu ajutorul unei palete de functii grafice, si urcarea lui pe un ecran digital din centrul Bucurestiului. Momentan, aplicatia este disponibila doar pentru iOS, urmand sa fie disponibila si pentru Android in perioada urmatoare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related