Brandingul olfactiv, iubitul asteptat ca si cand

Brandingul olfactiv, iubitul asteptat ca si cand

In generala, am fost colega de clasa cu Danut, un baiat tacut si morocanos, care venea mereu la scoala nepieptanat, cu urdori la ochi si cu puloverul pe dos. Nu era cel mai popular, din contra. Si nici nu prea le avea cu scoala, sa fi fost indragit de noi macar pentru ca ne da sa-i copiem temele.

Ca brand, nu vrei sa fii Danut. Vrei sa fii acolo: prezent in mintile tuturor pentru un motiv bun. Nu vrei sa iti iei puloverul pe dos, ci sa ai un pulover cum nu mai are nimeni. Vrei sa fii curatel si sa mirosi frumos, vrei sa faci marketing multi-senzorial.

Un exemplu recent de marketing multi-senzorial poarta marca AVON, fiind gandit de Starcom si implementat de MVcom. La concertul Magic al Loredanei de la Sala Palatului, in momentul in care artista intra pe scena intr-o sticla de parfum AVON al carui endorser este, in sala este difuzat mirosul respectivului parfum. Magia a fost realizata cu ajutorul unui MVcom-turboSCENT, despre care am aflat mai multe chiar de la MVcom.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related