Studiu mediaTRUST: 3.415 reclame legate de Black Friday, difuzate in perioada 1 noiembrie - 2 decembrie

Studiu mediaTRUST: 3.415 reclame legate de Black Friday, difuzate in perioada 1 noiembrie - 2 decembrie

Potrivit unui raport mediaTRUST Romania, in perioada 1 noiembrie – 2 decembrie 2013 au fost difuzate 3.415 de reclame pentru Black Friday, informeaza un comunicat emis de companie. Pentru realizarea raportului au fost luate in considerare rezultatele monitorizarii a peste 37.325 de reclame difuzate in intervalul de timp 1 noiembrie - 2 decembrie 2013 de 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale, la categoria Comert.

In 2013, in Romania, Black Friday s-a desfasurat pe parcursul a doua zile, 22 si 29 noiembrie, o parte din retaileri preferand sa porneasca ofertele de reduceri cu o saptamana mai devreme. Daca in 2012 reclamele difuzate erau pentru retailerii de IT si electrocasnice, principalii jucatori fiind Carrefour, Altex, Flanco, Metro si Domo, in anul 2013 categoriile de produse s-au diversificat. Magazinele de haine si mobila cum ar fi Nissa, Hervis Sports, Cocor, Ikea etc. s-au alaturat evenimentului Black Friday, folosindu-se de campanii agresive de promovare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related