Greenpeace, acest Grinch cu o cauza buna

Greenpeace, acest Grinch cu o cauza buna

Publicitatea ne-a obisnuit cu imaginea unui Mos Craciun bonom, uneori vesel, alteori preocupat de pregatirile intense pentru Craciun. Il vedem zugravit in culori calde, in interiorul unui camin primitor, care seamana uneori cu o casa de turta dulce, alteori cu un depozit de jucarii. Intotdeauna, e inconjurat de spiridusi, copii, sotie, reni si multa zapada.

Greenpeace a renuntat de anul trecut sa se mai inscrie in curentul care ii zugraveste intotdeauna obrajii lui Mos Craciun in rosu si ii decoreaza cabana, desprinsa parca din revistele de design interior, in rosu, auriu si verde. Chiar si gheata si zapada au disparut din imaginatia celor de la Greenpeace pentru ca, zic ei, in curand ele o sa dispara si din realitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related