McCann Erickson, Graffiti BBDO, GMP si Publicis, pe shortlist-urile Eurobest 2013

McCann Erickson, Graffiti BBDO, GMP si Publicis, pe shortlist-urile Eurobest 2013

Dintre agentiile romanesti, McCann Erickson are cele mai multe nominalizari pentru premii in cadrul editiei din 2013 a Eurobest, potrivit shortlist-urilor publicate pe site-ul festivalului. Eurobest este un festival care premiaza creativitatea si cele mai bune solutii de comunicare ale agentiilor din Europa, iar editia de anul acesta se desfasoara in perioada 4-7 decembrie, in Lisabona.

McCann Bucuresti a fost nominalizata la categoria Interactive pentru campania “Share Your Voice”, dezvoltata pentru Coca Cola, categorie unde McCann mai este prezenta prin campaniile “Bucharest, not Budapest”, pentru clientul Kandia Dulce, si “Digital Library”, pentru Vodafone, nominalizate la subcategoriile Digitally Led Integrated Campaign, respectiv  Branded Utility. Campania “Digital Library” mai este nominalizata la categoria Media, subcategoria Financial Services, Commercial Public Services, Business Products&Services, iar “Bucharest, not Budapest” mai este nominalizata la categoria Direct, subcategoria Fast Moving Consumer Goods.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related