Carmen Albisteanu: Ideile bune se raspandesc fara buget, iar pentru cele proaste platesti degeaba

Carmen Albisteanu: Ideile bune se raspandesc fara buget, iar pentru cele proaste platesti degeaba

Dintre toate povestile pe care le-am citit pe blogul ei, cele mai frumoase mi se par cele despre Delta, pentru ca si pe mine mereu m-a facut sa vreau sa revin acest loc caruia imi permit sa ii spun taram. Cu gandul la Sfantu Gheorghe, Barcelona, sau alte destinatii mai exotice, Carmen scrie despre pasiunile ei si despre orice i se pare interesant. Dupa ce ne-a povestit cum e drumul de la armata la marketing, am luat-o iar la intrebari, incercand de data asta sa aflam mai multe despre blog si mecanismele din spatele lui. De ce, unde si ce scrie Carmen, aflati de la ea in interviul de mai jos.

Temele preferate
Blogul meu e locul unde pun toate lucrurile care ma pasioneaza. De la marketing, creativitate, calatorii, cultura, pana la proiecte faine si chiar povesti de viata sanatoasa. Cel mai tare ma mananca degetele cand am cate un subiect aparent banal, dar caruia ii gasesc o latura interesanta. Din pacate, trebuie sa intru intr-o stare de energie buna ca sa le scriu pe indelete si din cauza asta am o droaie de drafturi nepublicate, care ma trag de maneca. Zici ca-s niste prieteni buni cu care nu m-am mai vazut de mult, dar nimeni nu-si ia inima in dinti sa stabileasca "maine, la ora 10.00, ne vedem live/pe blog" pentru ca e posibil sa nu le stea coafura bine la ora aia.

Recompensele
Cel mai bun lucru la scrisul unui blog e cititul :) Daca am trei cititori care s-au imbogatit cu o idee valoroasa, un sfat sau o doza de buna dispozitie dupa ce au citit ceva scris de mine, nu-mi mai trebuie altceva.

Evolutia odata cu blogul
Sunt doar un om cu blog. Nu-l folosesc pentru bani sau faima, dar am cunoscut in timpul asta o multime de oameni buni si am avut acces la locuri si proiecte la care nu as fi avut daca nu ar fi fost blogul. Sunt recunoscatoare pentru asta.

Postarile preferate vs. postarile esuate
Imi amintesc cu drag de un articol despre car sharing spre si dinspre Tulcea. Din cauza ca firma de microbuze care detine monopol pe transportul Bucuresti-Tulcea si retur are preturi fabuloase, concetatenii mei s-au mobilizat si au facut un grup pe Facebook unde posteaza anunturi. A fost o super initiativa si, dupa ce am scris, de la o suta si ceva de membri grupul a ajuns la vreo 800. In momentul asta sunt 3993 de persoane in grup. Nu am articole pe care le-as sterge. Din contra, imi pare rau ca am sters un blog mai vechi pe care aveam cateva articole foarte faine. Am incercat sa le rescriu, dar miroseau a reincalzire. Nu mai aveau entuziasmul ala al starii despre care vorbeam mai sus.

Locurile care indeamna la scris
Imi amintesc cu drag de perioadele in care nu lucram la program si scriam de pe unde voiam eu. Boema viata! Locurile mele preferate de scris sunt afara - cafenele, terase sau in curte, sub gutui. Dar cred ca unul dintre cele mai bune articole ale mele a fost scris acum vreo doi ani, intr-o seara, dupa program, obosita si cu dureri de spate. Deci conteaza mai putin unde, dar mai mult in ce dispozitie sunt.

Parteneriatele cu branduri
Cum ziceam, sunt un om cu blog, nu vanzator de spatiu publicitar. Scopul meu nu e sa imi monetizez blogul si nici nu am incercat asta. Am avut colaborari platite, dar sustin doar branduri care imi plac, fie ca o fac la initiativa lor sau a mea. Nu m-as asocia niciodata cu o idee in care nu cred sau cu un brand care nu imi e simpatic catusi de putin. Ideile bune se raspandesc fara buget, iar pentru cele proaste platesti degeaba. Mai mult ma bucura oamenii pe care i-am cunoscut si proiectele in care am fost implicata decat banii castigati de pe urma blogului.

Promovarea
Nu il promovez mai deloc. Ma mai ajuta mama cu cate un share :) Si am un sentiment ca zilele astea succesul unui articol depinde in din ce in ce mai mare masura de viralizarea pe Facebook. Nu mai intra nimeni sa verifice in reader sau direct pe blog.

Planurile de viitor pentru blog
Sa-l pastrez curat si cu rost :)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related