[AdLife] Mona Opran (Saatchi & Saatchi): Cel mai cool exercitiu de intelegere a produsului a fost cand am lansat primul mall din Romania

[AdLife] Mona Opran (Saatchi & Saatchi): Cel mai cool exercitiu de intelegere a produsului a fost cand am lansat primul mall din Romania

In unele cazuri fericite, carierele isi aleg oamenii potriviti. Mai ales daca acestia nu se agata cu disperare de un drum pe care considera ca ar trebui sa mearga. Mona Opran este una dintre persoanele pe care advertising-ul a ales-o. Nu incepem o poveste despre printese cu stele in frunte, ci despre parcursul unei aventuriere. Primul ei job a fost intr-un domeniu cat se poate de paralel cu publicitatea, dar asta n-a impiedicat-o sa faca, la momentul potrivit, o schimbare spre ceva ce i se parea interesant. Ca mai toate povestile de succes, si aceasta este scrisa de o minte deschisa si neobosita.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related