Mic ghid al campaniilor din 2013 in care femeile conteaza

Mic ghid al campaniilor din 2013 in care femeile conteaza

Femeia, ce mister! Entitate mistica datatoare de viata, conducatoare puternica a unui intreg imperiu, muza pentru opere de arta ce dainuie in timp, fiinta muncitoare ce este uneori  concediata tocmai cand primeste in dar miracolul procrearii, suflet neajutorat pe care legea nu-l apara decat dupa ce ajunge sa fie violat si omorat, frumusete infailibila pana in punctul in care se izbeste de standardele impuse de societate.

In 2013 se pare ca din ce in ce mai multi/multe au inceput sa fie de acord ca femeile sunt mai mult decat o pereche de sani si una de ovare, si iata-l venind peste noi: al patrulea val de feminism, documentat in ebook-uri si articole, discutat pe internet. Si cum nu o data publicitatea si-a asumat rolul de aparator si trambitas al cauzelor sociale si umanitare, iata-l si pe el: valul de campanii cu iz feminist.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related