Mihai Barsan: Face parte din frumusetea profesiei sa stii ca niciodata nu poti fi 100% sigur de ceea ce stii

Mihai Barsan: Face parte din frumusetea profesiei sa stii ca niciodata nu poti fi 100% sigur de ceea ce stii

Intr-una dintre cele mai mature piete ale Romaniei, care alimenteaza o competitie puternica intre sortimente si retete, creativitatea este unul dintre criteriile importante care ajuta consumatorul sa faca diferenta intre branduri. In contextul castigarii la  titlului de cel mai creativ client al anului (Internetics 2013) de catre URSUS Breweries, am discutat cu Mihai Barsan (Vicepresedinte Marketing) despre importanta creativitatii in raport cu obiectivele pe care si le propune compania, despre strategia SABMiller si a brandurilor din portofoliul companiei si despre abordarea URSUS Breweries in ceea ce priveste diferitele segmente ale pietei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related