Sesiune intensiva de antrenament pentru papilele gustative

Sesiune intensiva de antrenament pentru papilele gustative

Traditiile din preajma sarbatorilor romanesti, care implica uciderea si prajirea diferitelor necuvantatoare in bai de ulei sau unt, conduc inevitabil la amplificarea rotunjimilor trupesti si la construirea unor siluete rubensiene. Si n-ar fi astea singurele obiceiuri de consum care trebuie discutate; mai sunt cateva in studiul “In bucataria romanilor. De la raft in farfurie”, realizat de Nielsen Romania, sub umbrela SMARK Research, care merita atentia noastra. Totusi dupa doua saptamani de trai in pacat, in mijlocul meselor intinse si a mancarurilor bogate in calorii, constiinta amortita de placeri culinare se trezeste si incepe sa sopteasca putin cate putin "sport", "exercitii", "antrenament" .

Fenomenul nu e prezent doar la noi; si peste granite incep sa se nasca discutii in jurul subiectului "sport". De exemplu, in reclama pentru restaurantul SONIC Drive-In, T.J. Jagodowski si cele doua asistente ale sale, toti trei extrasi parca dintr-o emisiune de fitness din anii '80, ne arata ce trebuie sa facem ca sa ne antrenam papilele gustative. T.J. e unul dintre cei Doi Tipi (The Two Guys) care sunt protagonistii ultimelor reclame create de Goodby Silvertein pentru SONIC Drive-In. In spotul asta, T.J. isi imbraca costumul de antrenament si ne invata cateva miscari de fitness esentiale cum ar fi: apasarea butonului de comanda sau ridicarea servetelului si tamponarea colturilor gurii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related