Instrumentul Nielsen care evalueaza loialitatea telespectatorilor fata de posturile TV urmarite

Instrumentul Nielsen care evalueaza loialitatea telespectatorilor fata de posturile TV urmarite

Nielsen urmeaza sa lanseze un instrument de masurare standardizat care permite evaluarea loialitatii telespectatorilor fata de posturile TV urmarite, potrivit unui articol publicat de AdAge. Noul instrument vine dupa un studiu legat de loialitatea telespectatorilor, realizat la cererea televiziunii americane Bravo. Studiul a determinat faptul ca exista o legatura intre loialitatea telespectatorilor si cumparaturile efectuate de acestia.

"Acesta nu este un inlocuitor de rating, ci un mijloc de a evalua mai bine calitatea mediului. Telespectatorii care revin constant au mentalitati diferite. Sunt mai implicati si au o conexiune mai profunda", a declarat David Kaplan (VP-research, Bravo).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related