Utilizarea fotbalului ca mijloc de comunicare

Utilizarea fotbalului ca mijloc de comunicare

Barbatii, aceste fiinte mistice care invata in mod miraculos sa afiseze o mina serioasa si sa spuna mecanic "Da iubito", probabil inca dinainte de a merge.

Agentia spaniola Lola a luat in calcul aceasta dimensiune a relatiilor dintre barbati si femei si a realizat o serie de patru spoturi pentru revista care vorbeste pe limba barbatilor - Libero. Ce veti vedea poate fi folosit si ca manual de utilizare pentru femeile care vor sa discute probleme presante cu partenerii lor, dar nu stiu cum. 

Femeile din clipurile de mai jos aleg sa isi expuna problemele prin tactici de fotbal. In primul, o tipa simpatica incearca sa isi convinga prietenul sa duca gunoiul explicandu-i ca orice om trebuie sa faca si munca de jos, pe care o uraste: 

Relatia lor a ajuns la sfarsit, ca si antrenorii care schimba clubul dupa un an-doi:

Stim ca toti barbatii vor sa faca sport. Dar sotia acestuia crede ca un aparat de facut abdomene cumparat online ar fi o mostra de compulsive shopping, asa ca il convinge pe barbatul ei sa nu cumpere un jucator ucrainean al carui nume nici macar nu-l mai tine minte:

Cea din urma ii ofera barbatului ei sfaturi prin care acesta se poate apara de viitorul socru. Dragut din partea ei:

Acum ca am vazut cum se desfasoara relatiile in cuplurile spaniole, putem afla si care sunt relatiile barbatului roman cu partenera de viata daca aruncam un ochi in in raportul "Barbatul – de la arc la shopping cart”, realizat de Lighthouse Group, sub umbrela SMARK Research.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related