Storience: Ca sa fii fericit, trebuie sa ai curaj. Asta am (re)invatat in 2013

Storience: Ca sa fii fericit, trebuie sa ai curaj. Asta am (re)invatat in 2013

La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre Storience povestesc in continuare Adriana Liute (Managing Partner) si Stefan Liute (Director de Strategie). 

Cele mai reusite proiecte ale agentiei in 2013
In 2013, Storience a realizat rebrandingul scolii Little London in Avenor College, un proiect foarte apreciat de publicurile-tinta ale institutiei, luat in vizor de multe site-uri internationale de branding si design. Tot in 2013, am rebrandat lantul de farmacii regional Flavipet in Unica, am lansat brandul de case de lemn HoneyWood, am reinviat brandul de vopseluri Vinarom al Policolor, am creat brandul Controlin pentru un program dedicat diabeticilor al Fundatiei React, am creat nume de produs pentru portofoliul producatorului de suplimente alimentare Alevia si am improspatat definitia brandului-umbrela la 6 ani de la crearea acestuia, am creat brandul Bookster pentru un serviciu inovator de recomandare si imprumut de carti si articole pentru angajatii din birouri, cu livrare la birou. Dar cel mai tare ne mandrim cu lansarea brandului Zamburi de povesti pentru oameni mari, sub forma de felicitari (un proiect inovator marca Storience). Zamburii se gasesc in reteaua de librarii Carturesti, iar un studiu de caz despre ei este aici.

Care sunt clientii agentiei acum. Care sunt clienti castigati in 2013
In acest moment continuam sa dezvoltam proiecte noi pentru Zorile Store, un client castigat de noi in 2012 si care ne-a fost alaturi de atunci.  Alti clienti pentru care lucram, dar nu le putem dezvalui identitatea, sunt din retail si servicii profesionale. In 2013 am castigat 11 clienti.

Oameni noi care s-au alaturat echipei
In 2013 ni s-a alaturat Sabina Fratila pe pozitia de Brand Strategist. Sabina studiaza brandingul la master, a lucrat in asociatia studenteasca VIP si e pasionata de Islanda, unde a studiat cateva luni cu o bursa Erasmus.

Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei
Lansarea proiectului Zamburi a fost marea decizie a anului 2013 pentru noi, pentru ca e un brand pe care il crestem chiar noi. Zamburi e un brand foarte flexibil, care nu e doar B2C (sub forma de povesti-felicitari disponibile in magazine), dar si B2B – prin povesti custom pe care le dezvoltam pentru diverse companii care au nevoi specifice de comunicare interna. Storytellingul corporativ e un instrument eficient de comunicare si change management, iar Zamburii sunt un candidat ideal pentru asta.

Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
In 2013 ne-am dublat cifra de afaceri din 2012, pentru ca 2013 a si fost de doua ori mai lung pentru noi :) (am lansat Storience la inceputul lui iulie in 2012).

Ce invataminte din 2013 vor ajuta in 2014
Ca sa fii fericit, trebuie sa ai curaj. Asta am (re)invatat in 2013. Am avut nevoie de curaj sa incepem Storience in 2012 in plina criza, precum am avut nevoie de curaj sa lansam proiectul Zamburi in 2013. Si acestea au fost cele mai interesante si mai pline de satisfactii momente din ultima perioada.

Cu ce asteptari incepe 2014
In 2014 ne dorim sa crestem brandul Zamburi si sa-i extindem utilitatea: povestile si povestitul se pot dovedi instrumente de afaceri foarte eficiente, iar Zamburii sunt o umbrela perfecta pentru business storytelling. Ne mai dorim cel putin un premiu international de branding pentru Storience si cat mai multe proiecte inedite.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related