Promisiunile pentru anul nou cu imbarbatari se mentin (in forma)

Promisiunile pentru anul nou cu imbarbatari se mentin (in forma)

Ieri a fost cea mai deprimanta zi din an. Asa se zice, asa mi-a zis si mie cineva intr-o doara, adaugand si un “cica” suficient de ferm cat sa ma faca sa caut pe internet daca e adevarat. Si asa am aflat ca 20 ianuarie a fost Blue Monday, ziua in care esti cel mai deprimat din an pentru ca vremea e urata, incepi sa faci datorii, a trecut aproape o luna de la Craciun si tot aproape o luna din noul an si inca n-a venit mainele ala de cand promisesesi sa te tii de ce-ti propusesesi pe la sfarsitul lui decembrie. Din fericire, tot de Blue Monday am dat peste Trop50, campanie desfasurata pe Twitter prin care Tropicana, brandul de suc natural din fructe, incearca si in online sa ii incurajeze pe oameni sa aiba un stil de viata sanatos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related