Eu inca nu sunt convinsa ca Isaiah Mustafah, actorul din reclamele Old Spice, chiar e real. In toate clipurile pentru brand de pana acum mi s-a parut atat de aproape de perfectiune cat sa cred ca e generat pe calculator. Dupa ce pe la sfarsitul anului trecut a pornit-o impreuna cu Old Spice in cautarea secretelor gentlemanilor britanici, acum el revine pe micile ecrane ale laptopurilor noastre in “Internetervention”, o campanie online care continua sa le reaminteasca barbatilor ca trebuie sa fie barbati, chiar si atunci cand isi petrec timpul pe internet.
Old Spice ramane un fel de profesor-mentor atat pentru barbatii in toata firea, cat si pentru adolescentii pe care tocmai ce i-a transformat in barbati, despre care vorbeste in campania Smellcome to Manhood. Wieden + Kennedy, agentia de productie digitala Stinkdigital si compania de productie video Skunk au creat pentru promovarea noului spray al brandului noua site-uri momeala pentru noua produse inventate, produse care ar stirbi din barbatia oricarui posesor de testicule, cu sau fara par pe piept. Camasile cu push-up pentru muschi sau handsfree-ul 100% din aur sunt doar doua exemple. Cei care cad in plasa si se arata interesati de produsele inventate vor fi dojeniti de Isaiah. Va amintiti reality-show-urile americane in care familia si prietenii confrunta direct o persoana cu diferite probleme intr-o interventie? Tratamentul Old Spice pentru lipsa de barbatie a celor care dau click pe site-urile false este in aceeasi maniera si incepe cu o alarma care le semnaleaza barbatilor deloc discret ca sunt mai barbati de-atat.