Old Spice cearta barbatii tentati sa cumpere prostii de pe internet

Old Spice cearta barbatii tentati sa cumpere prostii de pe internet

Eu inca nu sunt convinsa ca Isaiah Mustafah, actorul din reclamele Old Spice, chiar e real. In toate clipurile pentru brand de pana acum mi s-a parut atat de aproape de perfectiune cat sa cred ca e generat pe calculator. Dupa ce pe la sfarsitul anului trecut a pornit-o impreuna cu Old Spice in cautarea secretelor gentlemanilor britanici, acum el revine pe micile ecrane ale laptopurilor noastre in “Internetervention”, o campanie online care continua sa le reaminteasca barbatilor ca trebuie sa fie barbati, chiar si atunci cand isi petrec timpul pe internet.   

Old Spice ramane un fel de profesor-mentor atat pentru barbatii in toata firea, cat si pentru adolescentii pe care tocmai ce i-a transformat in barbati, despre care vorbeste in campania Smellcome to Manhood. Wieden + Kennedy, agentia de productie digitala Stinkdigital si compania de productie video Skunk au creat pentru promovarea noului spray al brandului noua site-uri momeala pentru noua produse inventate, produse care ar stirbi din barbatia oricarui posesor de testicule, cu sau fara par pe piept. Camasile cu push-up pentru muschi sau handsfree-ul 100% din aur sunt doar doua exemple. Cei care cad in plasa si se arata interesati de produsele inventate vor fi dojeniti de Isaiah. Va amintiti reality-show-urile americane in care familia si prietenii confrunta direct o persoana cu diferite probleme intr-o interventie? Tratamentul Old Spice pentru lipsa de barbatie a celor care dau click pe site-urile false este in aceeasi maniera si incepe cu o alarma care le semnaleaza barbatilor deloc discret ca sunt mai barbati de-atat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related