CohnandJansen JWT: In 2013 am obtinut o cifra de afaceri de 3 milioane de euro, cu o profitabilitate de 17%

CohnandJansen JWT: In 2013 am obtinut o cifra de afaceri de 3 milioane de euro, cu o profitabilitate de 17%

La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre agentia CohnandJansen JWT povesteste in continuare Alina Tudose (Head of Strategy & Managing Director).

Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
In 2013 am obtinut o cifra de afaceri de 3 milioane de euro, cu o profitabilitate de 17%. Am crescut pentru ca am castigat contul de retail al lui Vodafone, am concretizat cu BCR tot retail si Danone. Din pacate, contul Mondelez (Kraft) nu mai este un cont regional al retelei JWT. Acestea sunt noutatile care ne-au influentat evolutia anul trecut.

Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei
Sa participam in pitchul de retail organizat de Vodafone pe care l-am castigat. Telecomul este o bomba pentru orice agentie si creste ritmul de lucru.

Care sunt clientii agentiei in acest moment. Care sunt clientii castigati in 2013
In prezent avem peste 20 clienti activi si cei mai mari clienti ai nostri ca bugete sunt Vodafone (retail), BCR (retail), Mondelez (Jacobs 3in1) si Danone.

Care sunt coordonatorii departamentelor din agentie
Ina Simion si Ruxandra Savulescu sunt Client Service Director. Ina coordoneaza conturile BCR, Danone, Omv, Petrom, Unilever (Dove & Radox), Macromex (La Strada), Bunge, Bayer, Valvis Holding, Nestle, in timp de Ruxandra are in portofoliu conturile Mondelez si Vodafone. Andrei Cohn este in continuare Creative Director, ajutat de Alex Negoescu, Deputy Creative Director, si de Eduard Einhorn, Head of Art pe contul Vodafone. Alina Tudose este Head of Strategy, iar Georgeta Petrescu este Head of Finance and Administration. 

Ce oameni noi s-au alaturat echipei in 2013
Anul trecut ne-am marit echipa destul de mult: Raluca Diaconu – Digital Project Manager; Monica Radulescu - Digital Strategic Planner pe Mondelez (Jacobs), Danone, La Strada, Petrom; Miriam Ivanescu - Account Director pe conturile Danone, Unilever (Dove), Macromex (La Strada) si Petrom; Codruta Strat - Account Manager pe conturile Macromex (La Strada) si Petrom; Iulia Niculae - Account Director Vodafone; Oana McGinley - Account Executive pe contul BCR; Elena Toader – Junior Account Executive pe contul Mondelez. La creatie au venit Eduard Einhorn - Senior Art Director si Head of Art pentru Vodafone, Ion Ludosanu - Senior Art Director, Andreea Parvu - Senior Copywriter si Alexandru Lazar - Senior Art Director.

Care sunt cele mai bune campanii ale agentiei din ultimul an
Cel mai mult dintre proiectele agentiei imi place campania Aqua Carpatica, care vrea sa ne ajute sa constientizam prezenta nitratilor peste tot in viata noastra, si imi place proiectul social TacaPaca (jucarii din copilaria comunista pe care, daca le cumperi, faci ca un copil dintr-un centru social sa primeasca o jucarie).

Ce invataminte din 2013 vor ajuta in 2014
Sa imi calibrez asteptarile la noua realitate, sa nu mai astept sa “revina la normal”, asta este normalul si din asta sa pot sa scot tot ce este mai bun.

Asteptari la inceput de an
Sper ca anul acesta sa avem mai multe campanii despre care sa imi placa sa vorbesc si mai putine compromisuri din lipsa timpului sau a banilor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related