GfK Twitter TV Ratings va masura interactiunea utilizatorilor de Twitter cu programele de televiziune

GfK Twitter TV Ratings va masura interactiunea utilizatorilor de Twitter cu programele de televiziune

Cu ajutorul GfK Twitter TV Ratings, GfK va putea sa furnizeze date cu privire la frecventa si la gradul de penetrare ale mesajelor care fac referire la anumite programe de televiziune. Noul serviciu va fi disponibil incepand cu acest an in Germania, Austria si Olanda.

In urma unui parteneriat dintre Twitter si GfK, a fost lansat serviciul GfK Twitter TV Ratings, care le va oferi grupurilor media si agentiilor de media date despre frecventa si reach-ul mesajelor utilizatorilor de Twitter asociate programelor de televiziune si campaniilor de comunicare derulate pe acestea. Serviciul a fost lansat deocamdata in Germania, Austria si Olanda, precizeaza un comunicat emis de GfK Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related