Facebook anunta lansarea aplicatiei Paper

Facebook anunta lansarea aplicatiei Paper

Comparata cu Flipboard si Google Newsstand, aplicatia Paper este un agregator de stiri creat de Facebook Creative Labs, initiativa ce le permite angajatilor companiei sa se grupeze in echipe care sa lucreze la proiecte independente de core business-ul Facebook. Paper se foloseste de un algoritm, dar si de selectiile editorilor Facebook pentru a prezenta utilizatorilor articole si fotografii grupate pe mai multe categorii, cum ar fi cea de tehnologie sau cea de divertisment. Aplicatia se lanseaza in Statele Unite pe 3 februarie si este disponibila pentru utilizatorii de iOS.

Design-ul aplicatiei urmareste sa usureze citirea articolelor, interfata fiind simplificata. Noutatea fata de aplicatia Facebook de mobil vine din combinarea postarilor de pe News Feed cu unele ale paginilor pe care utilizatorii nu le urmaresc si gruparea lor pe sectiuni, precum: “Score”(Sport), “Flavor” (mancare), “Enterprise” (afaceri), “Planet” (ecologie si sustenabilitate). Deocamdata nu exista posibilitatea personalizarii fiecarei sectiuni in functie de preferintele utilizatorilor, dar cei din echipa Facebook spun ca iau in considerare aceasta posibilitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related