America, tara tuturor stereotipurilor, in noul spot Chrysler

America, tara tuturor stereotipurilor, in noul spot Chrysler

"Is there anything more American than America?", te intreaba vocea harsaita a lui Bob Dylan, in deschiderea noului spot Chrysler. In continuare, doua minute de imagini stereotipice: Marilyn zambind, restaurante inghetate in anii '80, steaguri fluturand, muncitori diversi din punct de vedere rasial si un Bob Dylan care invaluie America in atribute ridicatoare in slavi. SUA devin o inspiratie pentru intreaga lume, chiar si pentru Germania, pe care o mangaie parinteste pe cap pentru realizarea de a-si fi construit autostrazile. Ce trebuie americanii sa stie e un singur lucru: Masinile se fac in Michigan. Restul lumii e buna de ceva? Pai, sa vedem: Asia le face telefoanele, Elvetia - ceasurile sa mearga, iar berea poate fi lasata in seama nemtilor. Spotul, realizat de GlobalHue, se termina apoteotic, cu un Dylan umflat de orgoliul american, aplecat peste o masa de biliard:

Conan O'Brien mai indulceste un pic pastila nationalismului, aratand lumii extended cut-ul spotului. Realizata, bineinteles, in propria emisiune, parodia da peste nas atitudinii de buricul pamantului, amintind americanilor ca aproape tot ce consuma este importat. Sigur, ei isi pot inchipui ca masina lor vine cu un pedigree 100% american. Exceptand cateva piese venite din Canada. Sau originea italiana a companiei-mama Chrysler, Ford: 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related