De la Michelangelo la Forrest Gump in 50 de secunde

De la Michelangelo la Forrest Gump in 50 de secunde

De mult nu am mai vazut un spot atat de elegant ca cel creat de Grey Londra pentru The Sunday Times. Ca sa promoveze noua directie a suplimentului Culture al publicatiei engleze, creativii de la Grey au comprimat in 50 de secunde sase momente importante din arta, filmul si muzica internationala.

Spot-ul, filmat intr-o singura dubla, prezinta cateva imagini culturale iconice (asa se si numeste, Icons), jucate cursiv de trei actori: incepe cu Ganditorul lui Rodin, ne asaza langa Forrest Gump, ne arunca in lumea publicitatii din Mad Men, ne duce in Capela Sixtina a lui Michelangelo, in conflictele violente din Reservoir Dogs si ne lasa langa baietii de la Daft Punk. Toate astea in mai putin de un minut. Priviti:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related