BT Production: Serviciile adaugate, care alta data erau tarifate separat, acum sunt oferite bonus

BT Production: Serviciile adaugate, care alta data erau tarifate separat, acum sunt oferite bonus

La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre BT Production, parte din thegroup, povesteste in continuare Dominic Waldman (Managing Partener).

Cum au evoluat in anul precedent pretentiile clientilor. Care au fost cele mai solicitate servicii ale agentiei
Majoritatea clientilor au inceput sa isi doreasca, in afara materialelor de productie, servicii care aduc valoare adaugata semnificativa, atat din punct de vedere financiar, cat si suport tehnic.

Astfel, pe langa productia efectiva a materialelor, au nevoie de solutii de productie cat mai inovatoare, de creatie si DTP, de servicii de client service ireprosabile, reactii rapide, cat si un timp record pentru productia efectiva. Si toate aceste servicii suplimentare sa fie incluse in costul de productie.

Cu alte cuvinte, nu mai este suficient doar sa livrezi un produs de calitate, ci trebuie sa poti sa oferi clientului si servicii adaugate, care alta data erau tarifate separat, insa acum sunt oferite bonus.

Care sunt cele mai reusite proiecte ale agentiei din ultimul an
Ne place sa credem ca am avut multe reusite, insa credem ca aici un cuvant important de spus in evaluarea succesului proiectelor sunt clientii nostri, care continua sa lucreze cu noi. Avem parteneriate de lunga durata cu majoritatea clientilor. De exemplu, cel putin 15 clienti din portofoliul nostru sunt alaturi de noi de mai bine de 9 ani, adica de la infiintarea BT Production.

Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
In 2013 cifra de afaceri a crescut cu 30%  in raport cu anul precedent.

Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei in ultimul an
Focusul principal a fost pe cresterea cifrei de afaceri si implicit a cotei de piata. Am crescut investitiile in capacitatile de productie, cu obiectivul de a eficientiza raportul calitate-pret. 

In plus, ne-am marit echipa cu oameni experimentati din piata.

O alta decizie importanta a fost aceea ca am scazut rata profitabilitatii, obiectivul nostru fiind sa facem profit din volumul proiectelor si nu din marje mari.

Care sunt clientii agentiei in acest moment
In acest moment lucram cu majoritatea liderilor din domenii de activitate precum: bauturi (alcoolice si racoritoare), banci, lactate, cosmetice, farma, auto, tigari.

Ce invataminte din 2013 vor ajuta in 2014
Piata din Romania este usor atipica si mai toti clientii isi doresc sa produci materiale intr-un timp cat mai scurt posibil. Stiti vorba aia cu “deadline-ul” era ieri :) In plus, evident ca trebuie ca produsul final sa fie de calitate, avand un pret cat mai bun si fiind o solutie cat mai creativa pentru nevoile clientului.

Ne perfectionam continuu pentru a raspunde intr-un mod profesionist acestei provocari. Asta inseamna o foarte buna organizare interna, astfel incat sa avem viteza de reactie fara a afecta calitatea si flexibilitate in abordarea fiecarui proiect/client.

Asteptari la inceput de an
Anul acesta ne-am propus sa continuam sa crestem cota de piata si implicit numarul clientilor din portofoliu. Motivatia acestui obiectiv este simpla: cu cat creste volumul comenzilor noastre, cu atat negociem mai bine cu furnizorii, astfel incat reusim sa oferim un raport pret-calitate mai bun catre clientii nostri.

Vrem sa crestem cifra pentru export prin dezvoltarea de parteneriate cu firme de profil din afara (aici ne vom adresa in special agentiilor, nu neaparat clientilor finali).

De asemenea, ne dorim sa reusim sa continuam investitiile in capacitatea de productie.

Nu in ultimul rand, ne dorim sa dezvoltam echipa, adaugand profesionisti, direct proportional cu numarul in continua crestere al clientilor.

La capitolul personal trebuie sa spunem ca ne mandrim cu o rata foarte mica de fluctuatie a angajatilor: peste 70% din colegii nostri sunt alaturi de noi de la infiintarea companiei (din 2005, mai exact). Ne asteptam ca aceasta tendinta sa se mentina in echipa noastra si anul acesta, demonstrand ca suntem un colectiv unit si solid.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related