Moartea portofelelor barbatilor romani si alte pilde de Valentine's Day

Moartea portofelelor barbatilor romani si alte pilde de Valentine's Day

Online-ul s-a impanzit de inimioare, magazinele de promotii, aerul de iubire: e clar, e Valentine's Day. Sarbatoarea internationala a iubirii, adoptata si de romani, este prilejul indragostitilor de a-si declara cate-n luna si-n stele si al femeilor de a se astepta sa fie rasfatate de partenerii lor. 

Ce parere au barbatii despre asta? Cum se pregatesc sufleteste pentru Valentine's si, implicit, pentru o gaura in buget? Am aflat cate ceva despre asta intr-o dimineata friguroasa: barbatii romani cred cu tarie ca buzunarele lor isi vor da duhul in asa-numitul Triunghi al Mortii, format din datele in care femeile se asteapta la cadouri: 14 februarie-1 martie-8 martie. Ba chiar unul dintre el l-ar transforma intr-un pentagon, inceput de Craciun, continuat cu Revelionul. Am aflat ca unii simt un soi de presiune morala sa faca daruri in ziua respectiva, in timp ce majoritatea se asteapta ca si partenera sa le arate dragostea printr-un cadou. Plus, o tactica suculenta de-ale barbatilor ne-a fost dezvaluita de un indragostit:

Intra in scena gesturile simbolice, cinele romantice, obiectele cu poveste, sutele de flori si cate si mai cate. Rusinate se ascund prin spate cadourile mai putin reusite, care n-au atins sufletele partenerelor. Aflam si reteta perfecta pentru cadouri: la final, ar trebui sa explodeze un wow din rarunchii celei care le primeste:

Despre obiceiurile barbatilor romani, relatia cu partenerele si felul in care fac cumparaturi puteti afla mai multe din raportul de cercetare "Barbatul – de la arc la shopping cart”, realizat de Lighthouse Group, sub umbrela SMARK Research. Eu, de pilda, am descoperit in barbatii cu care am stat de vorba cateva dintre cele sapte tipologii detaliate in cadrul cercetarii: Atemporalul, Devoratorul, Exploratorul, Optimistul, Refractarul, Empiricul si Responsabilul. Va las pe voi sa va imaginati unde ar putea fi incadrat fiecare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related