Porter Novelli Public Relations: Agentia a inchis anul 2013 cu o performanta similara anului 2012, dar cu o crestere solida la nivel de portofoliu si campanii valoroase

Porter Novelli Public Relations: Agentia a inchis anul 2013 cu o performanta similara anului 2012, dar cu o crestere solida la nivel de portofoliu si campanii valoroase

La inceput de an, aflam highlight-urile din activitatea agentiilor din Romania in 2013 si gandurile pentru noul an. Despre Porter Novelli Public Relations povesteste in continuare Sorina Mihai (Managing Partner).

Cum a evoluat cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
Agentia a inchis anul 2013 cu o performanta similara anului 2012, dar cu o crestere solida la nivel de portofoliu si campanii valoroase.

Ce decizii de business au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei
Prezentul te forteza la evolutie oricum, fie ca vorbim de viziune, pozitionare sau competente. Promisiunea asumata fata de clienti ne determina la un efort sustinut si constant in constructia unor echipe care sa performeze riguros si eficient, la cultivarea unui mediu care sa stimuleze creativitatea si calitatea consultantei, la adaptarea si implementarea unor noi instrumente privind procesul de masurare real-time si monitorizare a rezultatelor, si nu numai. In plus, programul de internship ne-a adus oameni  plini de prospetime si curaj, care ne-au „contaminat” atat echipa, cat si proiectele.

Care sunt cele mai bune campanii ale agentiei din ultimul an
Nu e usor sa nominalizezi doar cateva campanii... pentru ca in toate regasim expertiza, entuziasmul si, nu in ultimul rand, pasiunea pentru a face lucrurile bine. Insa, am putea incepe cu dezvoltarea platformei de comunicare interna ENGAGE+, pentru OTP Bank Romania, si continua cu cele doua campanii de informare si constientizare dezvoltate cu spijinul companiilor Gedeon Richter („Fibromul uterin – afla, discuta, decide!” – campanie initiata de catre Societatea Romana de Obstretica-Ginecologie) si Danone Nutricia („Sanatate pentru mame si sugari” – platforma de educatie si suport pentru mame, initiata de catre Nutricia, Crucea Alba si Crucea Rosie sector 6).

Care sunt clientii agentiei in acest moment. Care sunt clientii castigati in 2013
In 2013, portofoliul agentiei s-a extins prin adaugarea unor brand-uri valoroase si a unor campanii pe masura, contribuid astfel la consolidarea celor 4 arii de expertiza: auto & technology, financial & corporate communication, brand communication si healthcare.

Ce oameni noi s-au alaturat echipei
Ne-am consolidat fortele prin adaugarea de consultanti in zona de corporate communication si brand marketing. In prezent, echipa include profesionisti cu o experienta extinsa si valoroasa,  dar si tineri care au crescut si traiesc avand perspectiva 2.0 in sange.

Ce invataminte din 2013 vor fi aplicate in 2014
An de an ne reamintim de unul din principiile la care tinem foarte mult: rigoare! De asemenea, in 2013 am reinvatat despre importanta echipelor suple, ingeniozitatii si curajului.  Desigur, toate aceste lectii ne vor influenta si ne vor ajuta sa fim mai buni in 2014.

Asteptari la inceput de an
Cum altfel decat cu optimism si determinare?! 2014 se anunta un an la fel de intens ca si 2013, an care va stimula din ce in ce mai mult creativitatea consultantilor in identificarea unor solutii “destepte” de comunicare, cu obiective clare si rezultate concrete. Iar noi suntem pregatiti sa dam tot ce avem mai bun pentru a ne ridica la inaltimea asteptarilor clientilor nostri, si chiar a le depasi!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related