Godmother despre BTL-ul de acum incolo: Cum transformam posibilii clienti in clienti?

Godmother despre BTL-ul de acum incolo: Cum transformam posibilii clienti in clienti?

Daca, de obicei, prima intrebare din cadrul unui interviu imi apartine, cu Godmother a fost putin diferit. Valentin Vacarus (Managing Director) a inceput intrebandu-ma ce stiu despre Godmother. Cate putin din ce am aflat: Godmother a inceput ca o companie de productie publicitara si s-a transformat in agentie full-service in 2009. De atunci, agentia a crescut continuu, cresterea de anul trecut fiind de aproximativ 20%. In continuare, discutia cu Valentin si cu Andreea Ropotan (BTL Manager) s-a axat pe ce inseamna zona de BTL pentru Godmother, pe eficienta evenimentelor si relatia lor cu vanzarile clientilor. Mai multe, in randurile ce urmeaza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related