Un barbat care si-a pierdut memoria se trezeste in mijlocul desertului. Un scenariu semnat de Mercedes

Un barbat care si-a pierdut memoria se trezeste in mijlocul desertului. Un scenariu semnat de Mercedes

Mercedes Benz a lansat un site interactiv care prezinta povestea lui Ryan, un barbat care se trezeste in mijlocul desertului, fara sa-si mai aduca aminte cum a ajuns acolo. Creata sub numele "The Forgotten Roadtrip", intreaga poveste este un pretext pentru a pune in evidenta valorile de brand ale Mercedes GLA 200 CDI 4MATIC (libertatea si pofta de aventura) si pentru a exemplifica atributele masinii: design-ul spotiv, anduranta, spatiul din interiorul autoturismului si siguranta. Calatoria lui Ryan este un exemplu perfect al pozitionarii noului SUV Mercedes, care are si aptitudinile unei masini destinate off-road-ului, si caracteristicile uneia folositoare pentru un stil de viata urban.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related