Start-up-ul romanesc Bizz on Wheels prezinta doua solutii de marketing la EuroShop

Start-up-ul romanesc Bizz on Wheels prezinta doua solutii de marketing la EuroShop

Start-up-ul romanesc Bizz on Wheels, care dezvolta idei de afaceri pe bicicleta, isi anunta prezenta la EuroShop, cel mai mare targ de retail din lume, informeaza un comunicat emis de agentia de PR enTourage. Solutiile de marketing prezentate in cadrul targului sunt AdBicy si AdTrailer.

AdBicy este un panou outdoor modular, sub forma de remorca de bicicleta. Panoul foloseste doar tractiune umana si este 100% ecologic. Promoterii pot fi echipati cu amplificatoare de voce si mp3-uri, astfel incat campaniile vor fi vazute si auzite. De asemenea, advertiserii isi pot urmari campaniile in timp real prin intermediul unui GPS, care, pe langa optiunile de urmarire, detine si modul de inregistrare si monitorizare a vocii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related