GolinHarris a coordonat o lansare in stil frantuzesc pentru noile brutarii Paul

GolinHarris a coordonat o lansare in stil frantuzesc pentru noile brutarii Paul

GolinHarris a coordonat proiectul de lansare a celor mai noi brutarii Paul, cele din Piata Romana si Promenada Mall, intr-o campanie care si-a propus sa le aminteasca bucurestenilor de farmecul brutariilor si cafenelelor pariziene. Campania a avut ca punct principal de atractie o copie a turnului Eiffel, si a debutat cu un eveniment dedicat jurnalistilor si bloggerilor, organizat la brutarie din Piata Romana, anunta un comunicat din partea GolinHarris.

Campania a pornit de la rezultatele unui studiu intern al publicului tinta, care a relevat ca cele mai fidele cliente Paul sunt cititoare ale publicatiilor mondene si de fashion

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related