Aplicatia de Facebook "Mestecometrul", de la Orbit, le arata utilizatorilor cum pot scapa de resturile de mancare

Aplicatia de Facebook "Mestecometrul", de la Orbit, le arata utilizatorilor cum pot scapa de resturile de mancare

Geometry Global a creat pentru Orbit aplicatia de Facebook "Mestecometrul", care se foloseste de mestecatul utilizatorilor pentru a trimite in spatiu resturile de mancare, reprezentate simbolic de briosa, gogoasa, sandvis si cafea – cei patru membri ai Food Gang, informeaza un comunicat emis de agentie. Aplicatia este construita sub umbrela conceptului "Ia-ti adio de la resturile de mancare", pe platforma "Mananci, bei, mesteci Orbit".

Activarea include si o componenta de shopper marketing. Utilizatorii au nevoie de un pachet de Orbit care le ofera acces la aplicatie atunci cand este scanat de webcam. Mestecometrul foloseste tehnologia face recognition pentru a detecta miscarile fetei utilizatorului. Cu cat acesta mesteca mai tare, cu atat unul dintre membrii Food Gang, selectat anterior, paraseste mai repede peisajul. La final, utilizatorului i se face o fotografie, care e insotita de mesajul "Pentru dinti curati si sanatosi, ia-ti adio de la resturile de mancare".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related