Dragobetele, o a doua sansa de-a ne arata iubirea, in proiectul dezvoltat de Publicis pentru cardurile Visa

Dragobetele, o a doua sansa de-a ne arata iubirea, in proiectul dezvoltat de Publicis pentru cardurile Visa

Folosindu-se de faptul ca Romania este printre putinele, daca nu chiar singura tara in care iubirea este sarbatorita de doua ori pe an, Publicis creeaza un proiect special pentru cardurile Visa, implementat in Banca Transilvania. Ideea de la care campania pleaca este aceea ca Dragobetele reprezinta a doua sansa de-a ne arata iubirea, mai ales pentru cei care nu au sarbatorit Valentine’s Day sau care l-au sarbatorit intr-un mod care nu a fost pe placul jumatatii lor, explica o informare din partea agentiei.

”Te-ai dus la ea la firma, asteptand-o imbracat cu nimic altceva decat o inima rosie pufoasa si cu un trandafir in dinti? Ai cumparat un cadou de plus ce ar putea participa cu brio la paralimpicele jucariilor? Ai oferit cu zambetul pe buze o veverita impaiata care ar ingrozi si un hater de animale? Nu-i nimic, a doua oara-i cu noroc. Cand dragostea-i cu repetitie, sigur a doua oara o faci mai bine”, este rezumata ideea campaniei de Semida Duriga (Group Creative Director, Publicis).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related