Mamele supraoamenilor

Mamele supraoamenilor

Dupa "Best Job", omagiul adus in 2012 mamelor de sportivi, si dupa recentul "Pick Them Up", lansat inaintea Olimpiadelor de la Soci, P&G continua serie de spot-uri emotionante centrate in jurul femeilor care ne dau viata. Cea mai noua isprava a brandului, realizata cu ajutorul celor de la Wieden + Kennedy, ne pregateste de Jocurile Paralimpice de Iarna.

In cele 60 de secunde vedem imagini cu micuti care sufera de diverse handicapuri, dar care se antreneaza din greu pentru competitii sportive, in timp ce Amy Purdy, campioana paralimpica la sonwboard, ne povesteste despre meritele extraordinare ale mamelor acestora: "Ai fi putut sa ma protejezi. Ai fi putut sa primesti loviturile pentru mine. Ai fi putut sa intorci lumea cu susul in jos doar ca sa nu simt niciodata durerea. Dar nu ai facut-o. Mi-ai oferit libertatea pentru ca ai fost puternica. Acum asa sunt si eu".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related