GMP Advertising si Kaleidoscope Proximity au creat pentru Timisoreana aplicatia "Poveste de Dragoste”

GMP Advertising si Kaleidoscope Proximity au creat pentru Timisoreana aplicatia "Poveste de Dragoste”

GMP Advertising si Kaleidoscope Proximity au colaborat la realizarea aplicatiei Poveste de Dragoste, prin intermediul careia Timisoreana ii indeamna pe romani sa isi declare iubirea de Dragobete, utilizand un mesaj video personalizat. Aplicatia este disponibila pe pagina de Facebook Bere Timisoreana pana in prima saptamana din luna martie si are trei variante de povesti dintre care utilizatorii pot alege, anunta un comunicat din partea agentiei.

“La doctor”, “Romeo & Julieta” si “In vizita”, sunt filme mute, ideea pe care a fost construita “Poveste de dragoste” fiind inspirata de traditia pe care Timisoreana o are in fabricarea berii si de spiritul clasic al filmelor mute. Cele trei filme folosite in aplicatie au fost realizate in colaborare cu Motionlab, iar de dezvoltarea aplicatiei s-a ocupat Kaleidoscope Proximity.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related