Tatii sunt de toate felurile

Tatii sunt de toate felurile

Imi place foarte tare noua campanie facuta de Droga5 pentru Honey Maid, un brand de biscuiti al Mondelez International. E construita in jurul unor familii reale si se concentreaza pe tati. In 30 de secunde de spot vedem multa diversitate: un cuplu gay, doua familii interrasiale, un tata singur si o familie de punk-isti. Desi suna aglomerat si fortat, nu e deloc asa. Priviti:

Good vibe, cum ar spune americanii. Campania e sustinuta si de cateva mini-documentare, care ne duc in mijlocul acestor familii. Sunt cu dragoste si copii simpatici:

Un pas curajos pentru brand, mai ales acum, cand discutiile despre acceptare si diversitate sunt din ce in ce mai zgomotoase in SUA. 

Si, daca v-au placut tatii Honey Maid, puteti sa gasiti cativa si in raportul de cercetare "Barbatul – de la arc la shopping cart”, realizat de Lighthouse, sub umbrela SMARK Research. Nu sunt asa de indrazneti ca cei de sus, dar sunt de-ai nostri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related