Learning-uri despre performanta in PR, din experienta juratilor romani de la Dubai Lynx

Learning-uri despre performanta in PR, din experienta juratilor romani de la Dubai Lynx

Romania a avut doua reprezentante in juriul de PR al Festivalului International de Creativitate Dubai Lynx, care a avut loc intre 9 si 12 martie la Madinat Jumeirah, in Dubai. Gabriela Lungu (Chief Creative Officer UK & EMEA, Webber Shandwick Londra) a fost presedinta juriului de PR, categorie in care a jurizat alaturi de Monica Jitariuc (Co-Managing Director, The Practice) si alti lideri creativi din domeniu. Pentru ca jurizarea intr-un festival international este o experienta formatoare, am vrut sa aflam de la ele ce presupune un proces de jurizare corect, care multumeste si juratii, si agentiile care au inscris, cum trebuie sa fie o campanie de PR ca sa merite cea mai mare distinctie din competitie si ce lectii sunt aplicabile de industria locala de PR. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related