Pornografia culinara, indexata

Pornografia culinara, indexata

Cum unii prefera sa se uite la "teenage daughter" in locul mult mai experimentatei "MILF", tot asa unora le ploua in gura mai degraba cand vad o salata colorata decat cand vad un burger bine facut. Din nefericire pentru circumferinta taliilor din toata lumea, categoria celor care prefera foodporn-ul sanatos e mult mai mica decat cea a celor care se entuziasmeaza cand vad junk food. Cat de mult mai mica? Site-ul Food Porn Index ne spune ca raportul e de cam 30% versus 70%.

Pana sa va dau detalii despre acest Food Porn Index, va spun ca in curand se va desfasura un eveniment in care mancarea obscen de apetisanta va fi vedeta: Cupa Agentiilor la Gatit  FLORIOL, competitie culinara intre publicitari aromata de Coseli, sarbatorita de Privileg Catering, savurata cu Staropramen si recomandata de Mega Image. Inscrierile mai sunt deschise doar azi, 19 martie, asa ca dati click aici pentru formularul de inscriere, care trebuie trimis apoi la [email protected].

Asteptand cu sufletul la gura sa vedem ce obscenitati culinare o sa pregateasca publicitarii, am dat peste o initiativa din partea brandului Bolthouse Farms, care pentru a promova o alimentatie bazata mai mult pe fructe, legume si chestii sanatoase in general, s-a gandit sa ne bata obrazul prin intermediul Food Porn Index. Site-ul aduna date de pe Instagram si Twitter pentru a vedea cate dintre hashtag-urile de pe cele doua platforme si, implicit, cate dintre fotografiile si cate din tweet-urile cu mancare au in centru lucruri sanatoase si cate mancare nesanatoasa. Creat de Tiny Rebellion, o agentie de digital din California, site-ul este bazat pe interactivitate si le permite oamenilor sa dea click pe ingredientele afisate. Click-ul va duce la un joculet. 


Unul dintre joculetele ascunse in spatele ingredientelor: whack the avocado

Iar daca vreunul se gandeste sa puna pe Facebook sau pe Twitter ceva despre ingredientele nesanatoase, Food Porn Index ii va avertiza ca "esti ceea ce pui pe Twitter". Din contra, daca vrei sa dai share la ceva sanatos, site-ul te va incuraja.Informatiile sunt actualizate la fiecare 15 minute, prin intermediul unui algoritm. Momentan, cele mai multe hashtag-uri sunt despre condimente si prajiturele.

In loc de incheiere, va las cu un pont: dati click pe #fried si puneti niste sos pe cartofi sau chiftelute. Experienta e electrizanta.   

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related