BRAT anunta modificari ale metodei de realizare a Studiului National de Audienta FOCUS

BRAT anunta modificari ale metodei de realizare a Studiului National de Audienta FOCUS

Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT), prin intermediul Departamentului pentru Studii de Audienta, a luat decizia de a impune anumite modificari asupra metodei de realizare a Studiului National de Audienta FOCUS (SNA), cu scopul optimizarii acesteia. Un comunicat din partea BRAT arata si ca o licitatie incheiata in luna martie a determinat care sunt companiile de cercetare ce se vor ocupa de realizarea studiului in perioada 2014 - 2017: GFK Romania si CC SAS.

Una dintre principalele optimizari ale metodei de realizare a SNA este cresterea esantionului anual al studiului de la 10.000 la 14.000 de interviuri, pentru realizarea unor analize mai detaliate, chiar si pentru grupuri tinta restranse. Selectia persoanelor din esantion se va face pe o noua metodologie care sa reduca timpii de lucru si sa asigure corectitudinea studiului. Respondentii vor putea sa completeze chestionarul de consum pe internet, de pe computerul personal (metoda CASI), ca alternativa la chestionarul pe hartie. Nu in ultimul rand, rezultatele SNA vor fi livrate trimestrial, permitand realizarea unor analize de tendinta, iar numarul publicatiilor care vor putea beneficia de rezultatele studiului va creste.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related