Gilda Conon (Mandragora Movies): Cand abia reusesti sa acoperi productia filmelor, de promovare nu prea mai poate fi vorba

Gilda Conon (Mandragora Movies): Cand abia reusesti sa acoperi productia filmelor, de promovare nu prea mai poate fi vorba

De obicei, daca in oras apare o sculptura-dragon care iese de sub pamant, un ciocan gigantic aruncat in mijlocul strazii sau orice altceva care sa atraga atentia trecatorilor, ele anunta lansarea unui film international. Si cu lansarile filmelor romanesti cum ramane? Cum sunt ele comunicate? Dupa ce am aflat cum a fost gandita campania de promovare pentru "Closer to the Moon", al lui Nae Caranfil, i-am mai pus Gildei Conon (Managing Director, Mandragora Movies) cateva intrebari despre cum stau lucrurile cand vine vorba de promovarea filmelor romanesti. Bonus: Gilda mi-a povestit si despre campania de promovare a filmului “Diaz – don’t clean up this blood”, co-productie Italia-Romania.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related