Bursa de Fericire aduna 1 milion de euro in primele trei luni de la lansare

Bursa de Fericire aduna 1 milion de euro in primele trei luni de la lansare

Bursa de Fericire, proiectul lansat de Ogilvy&Mather Romania si Asociatia Daruieste Viata, a adunat, in primele trei luni de la deschidere, un fond de 1 milion de euro, informeaza un comunicat emis de agentie. Bursa de fericire este o platforma online de strangere de fonduri in care romanii pot investi pentru dotarea sectiilor de oncologie din spitalele din tara.

"Ideea acestui proiect a prins contur in momentul in care am vazut rezultatele celor mai recente studii de piata care confirmau un nivel foarte scazut al gradului de fericire in randul romanilor. Bursa de fericire a fost practic solutia pe care am gasit-o la aceasta problema, prin care ne-am propus sa oferim mai multa fericire romanilor generosi, care fac fapte bune pentru cei care au cu adevarat nevoie, in cazul nostru bolnavii de cancer. Acum, la trei luni de la listare, ne bucuram de rezultatul pe care l-am obtinut: 1 milion de euro investiti in fericire. In continuare, ne bazam pe fericirea venita din dividende si mergem mai departe cu campania pentru a ridica si mai mult indicatorul fericirii in randul romanilor", a declarat Loredana Caradimu (Strategic Planning & Business Development Director, Ogilvy&Mather Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related