15 persoane care sufera de sindromul Down ii vorbesc unei viitoare mame speriate, intr-o campanie semnata Saatchi & Saatchi Italia

15 persoane care sufera de sindromul Down ii vorbesc unei viitoare mame speriate, intr-o campanie semnata Saatchi & Saatchi Italia

Cu ocazia Zilei Mondiale a Sindromului Down (21 martie), Saatchi & Saatchi Italia a creat "#DearFutureMom", o campanie sociala pentru CoorDown, coordonatorul italian al Asociatiei Nationale a Oamenilor cu Sindromul Down.

Campania vine ca un raspuns la un e-mail trimis catre CoorDown de o viitoare mama insarcinata cu un copil care a fost diagnosticat cu acest sindrom. Ea spune ca e speriata de faptul ca nu stie ce fel de viata va avea viitorul ei copil.

Pornind de la aceasta frica, agentia a creat spotul, filmand raspunsul a 15 actori cu sindromul Down din toata Europa, care o incurajeaza pe viitoarea mama si ii povestesc ce fel de viata duc ei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related