Pepsi integreaza Shazam in campania "Acum sunt pe +"

Pepsi integreaza Shazam in campania "Acum sunt pe +"

Pepsi adauga o componenta de interactivitate spoturilor TV din cadrul campaniei "Acum sunt pe +" cu ajutorul Shazam in ceea ce, conform unui comunicat de presa emis de GolinHarris, este prima campanie Shazam pentru TV din Romania. Cele patru spoturi TV din cadrul campaniei includ de acum si o iconita Shazam, care poate fi scanata cu ajutorul unui smartphone sau al unei tablete si care le ofera fanilor acces in exclusivitate la varianta intreaga a piesei "Esti pe plus", creata de DeMoga Music special pentru Pepsi.

Iata in continuare variantele cu Shazam ale celor patru spoturi TV: 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related