MRM, McCann Erickson Bucuresti si Coca-Cola au creat un Radar Pentru Bine

MRM, McCann Erickson Bucuresti si Coca-Cola au creat un Radar Pentru Bine

MRM, McCann Erickson Bucuresti si Coca-Cola ne ajuta pe toti sa fim eroi si nu oricum, ci de proximitate. Lansata astazi, RadarForGood e o aplicatie de smartphone care scaneaza imprejurimile, descopera locurile din apropiere care au nevoie de ajutor si te directioneaza catre ele ca sa faci o fapta buna. Mesajul: Daca atunci cand suntem buni fata de straini inseamna ca suntem nebuni, atunci hai sa fim toti #nebunidebuni!

In aplicatie te poti loga cu contul de Facebook. Iata cum arata harta din jurul Mansardei Creative IQads:

In zona avem Fundatia Estuar, care are nevoie de donatii, Asociatia Invingem Autismul care cauta voluntari sau Asociatia Sansa Ta care cauta resurse ca sa ofere mancare oamenilor nevoiasi din Gara de Nord. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related