Diana Goga (Communications Media, Oradea): In provincie facem pionierat cu clientii

Diana Goga (Communications Media, Oradea): In provincie facem pionierat cu clientii

Aflam de la Diana Goga (Managing Partner, Communications Media, Oradea) care au fost highlight-urile din activitatea agentiei Communications Media in 2013, care sunt planurile pentru noul an, care sunt principalele diferente intre piata din Oradea si cea din Bucuresti, dar si ce pregateste Communications Media pentru prima participare la Noaptea Agentiilor.

Cele mai bune campanii ale agentiei din ultimul an
In ultimul an, cel mai mult ne-a placut sa lucram la "Festivalul International de Teatru Oradea", pe scurt FITO. Acesta a durat 3 saptamani si a cuprins 3 categorii: Festivalul de Teatru Scurt - un festival cu traditie in Oradea, ajuns la editia a 19-a, Festivalul de Teatru Circ si Festivalul de Teatru pentru Copii Arcadia. FITO a avut loc in luna septembrie a anului trecut, iar noi ne-am ocupat de conceptul evenimentului, de partea de identitate, productie a materialelor publicitare si de promovare. A fost cea mai frumoasa campanie a anului.  

Am avut si un eveniment foarte reusit la inceputul lunii martie a acestui an, intitulat "Martisor pentru viata". Acesta a fost un concert caritabil pentru Ana-Maria, o tanara de 25 de ani cu o tumoare cerebrala maligna, care are nevoie de 60.000 de euro pentru un tratament revolutionar in strainatate. Suntem foarte mandri de cum a iesit acest eveniment si de faptul ca Filarmonica de Stat Oradea a fost aproape plina, reusind sa strangem aproximativ 5.000 de euro intr-o singura seara pentru Ana-Maria. Acesta este un proiect de suflet, pe care il sustinem in continuare prin promovarea lui pe outdoor si pe social media.

Clientii agentiei in acest moment. Clientii castigati in 2013
Cativa dintre clientii cu care lucram in acest moment pe advertising sunt: Teatrul Regina Maria, Plexus, mall-urile Lotus si Oradea Shopping City, Dr. Oil, D&C Optik, Kiwanis Art, revista Zi de Zi Bihor. Pe media lucram cu: McCann Erickson, Initiative Media, Planet Media, Focus Media, Media Investment Communication, Optimum Media Direction Plan & Buy, Universal Solution, Grup West Premium – dealer BMW, Opel si Chevrolet, Tiriac Auto, Gotic Media, Artmedia Publicitate, Top Press.

Cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
Am incheiat 2013 cu o cifra de afaceri aproape similara celei din 2012. In ultimul timp ne-am indreptat atentia si spre campanii umanitare, care nu au avut buget, dar au avut nevoie de noi si de experienta noastra. Aceste campanii sunt facute din suflet pentru suflet.

Decizii de business care au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei in ultimul an
Intoarcerea mea in managementul companiei, la inceputul anului si reimprospatarea echipei cu oameni fresh si dedicati.

Coordonatorii departamentelor din agentie
Ciprian Ovanescu este coordonatorul departamentului de Media, la Design si Creatie il avem pe Laszlo Kupe, de partea de Comunicare, PR si evenimente se ocupa Alexandra Ursu, iar departamentul de Client Service este coordonat de Adriana Ovanescu.

Diferente intre capitala si celelalte orase din tara
Bineinteles ca este o diferenta. Ca intre un elefant si o furnica. Fee-urile din provincie sunt mult mai mici decat cele din capitala, iar oportunitatile de cursuri pentru juniori sunt limitate. Procesul de recrutare este de asemenea dificil, intrucat juniorii care termina in Bucuresti sau Cluj, unde se face scoala serioasa de publicitate si comunicare, prefera sa ramana acolo. O alta diferenta este si faptul ca facem inca pionierat cu unii clienti locali.

Invataminte din 2013 care ajuta in 2014
Experienta anului trecut ne-a invatat ca e bine sa verificam temeinic validitatea fiecarui client, pentru a nu ramane cu propuneri de campanii doar ca drafturi in calculator. Am invatat si ca va trebui tot timpul sa ne reinventam si sa utilizam digitalul mai des.

Asteptari in noul an
Anul acesta speram sa lucram la proiecte cat mai faine, care sa ne provoace si sa ne faca sa ne depasim propriile performante. Am vrea si ca piata de media sa evolueze si sa avem parte decat mai putine reduceri de bugete din partea clientilor.  

La Noaptea Agentiilor
Pentru Noaptea Agentiilor pregatim un party out of this world. Ma rog, cel putin out of the office. Vom face gratar la lumina lunii, ne vom juca, vom impartasi hobby-uri mai mult sau mai putin weird, iar spre finalul serii vom avea un moment surpriza. Nu va spunem ce, sa zicem doar ca vom lasa loc improvizatiei :).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related