Constantin Salagor (Casa Imago, Chisinau): In 2013, cifra de afaceri a agentiei a fost cu 50% mai mare ca in anul precedent

Constantin Salagor (Casa Imago, Chisinau): In 2013, cifra de afaceri a agentiei a fost cu 50% mai mare ca in anul precedent

Aflam de la Constantin Salagor (Account Manager, Casa Imago, Chisinau) care au fost highlight-urile din activitatea agentiei Casa Imago in 2013, care sunt planurile pentru noul an, dar si ce pregateste Casa Imago pentru prima participare la Noaptea Agentiilor.

Cele mai bune campanii ale agentiei din ultimul an
"Cine iti place mai tare — mama sau tata?". :) Cand privesti inapoi, gasesti in fiecare proiect momente interesante si placute, fie el mare sau mic, de durata sau scurt. Ne plac proiectele pe care poti sa le dezvolti in timp, sa le observi evolutia. Iata cateva din ele:

Sudzucker Moldova. Zahar brun Cinci inimioare. O campanie de imagine, care va creste cultura de consum al acestui produs. Vizualul de campanie este aici:

Shopping MallDova. Un jucator interesant pe piata Moldovei, caruia i-am aliniat comunicarea vizuala pe parcursul unui an (si mai continuam), am dezvoltat o stilistica recongniscibila. Altfel spus, le-am dat o fata noua, o identitate grafica deja imbibata in subconstientul segmentului-tinta. Ne place sa lucram cu ei, deoarece au incredere in noi, ceea ce ne inaripeaza in procesul creativ.

Din inima, branduri de Moldova. Un brand de tara pentru producatorii de calitate din industria usoara. Este o campanie la care lucram deja al treilea an consecutiv, suntem alaturi de ei de la bun inceput (strategie de comunicare, branding, creativ de campanie) si ne place sa vedem cum i se contureaza imaginea la fiecare val nou. Este si unul foarte important din punct de vedere social, motiv din care suntem mandri sa vedem contributia noastra.

Clientii agentiei in acest moment. Clientii castigati in 2013
Lista-i lunga. La sedintele de luni ne ia cam 1 ora ca sa trecem prin toti (cei activi). Majoritatea dintre ei au devenit prieteni Imago, dar sunt si multi noi.

Cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012 si in ultimii cinci ani
Ultimii cinci ani au fost foarte diferiti. Au fost printre ei ani de criza, cu descresteri. 2013 e cu 50% mai bun decat 2012.

Decizii de business care au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei in ultimul an
Au fost angajati oameni noi valorosi (si la etajul doi, si la cel de-al treilea).

Invataminte din 2013 care ajuta in 2014
Sa strigam mai tare cat de buni suntem, sa ajunga si pe la voi, si mai departe.

Asteptari in 2014
Sa avem proiecte din care sa invatam.

Noaptea Agentiilor
O sa ii inebunim pe toti cu fericirea noastra, cu poezie si fotografie, muzica, o sa-i invitam sa se simta ca acasa, sa se odihneasca la balcon, de ce nu, poate un pui de somn sa traga, sa ne cunoasca pisica si sa ne manance cu pofta placintele si sarmalele. De vin si bere nu pomenim, ca alcoolul dauneaza grav sanatatii dumneavoastra.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related