[In pitch] Alex Putineanu (MobileWorks): Privim pitch-ul ca pe un maraton

[In pitch] Alex Putineanu (MobileWorks): Privim pitch-ul ca pe un maraton

Reprezentantii agentiilor romanesti raspund intrebarilor noastre despre pitch-urile la care participa, dar si despre motivele care ii fac sa le refuze. Aflati parerea lui Alex Putineanu (Managing Director, MobileWorks) despre acest subiect:

Punctele urmarite in evaluarea unei propuneri de a participa la pitch
Privim pitch-ul ca pe un maraton: te pregatesti temeinic inainte, zi si noapte, pentru ca apoi sa alergi cot la cot cu ceilalti participanti spre linia de sosire. Cu totii stim ca pregatirea pentru un pitch implica utilizarea unui numar mare de resurse si alocarea multor ore pentru pregatirea fiecarei etape. Pentru noi este foarte important sa simtim ca ne potrivim cu brandul respectiv, ca solutiile noastre de mobile se pot integra si pot raspunde cerintelor clientului nostru in mod natural. Numarul de agentii invitate intr-un pitch nu ne sperie, ba din contra, un numar mare de agentii sporeste competitivitatea si cred ca ne alimenteaza creativitatea. Totodata nu sunt multe pitch-uri dedicate mobile-ului in piata, motiv pentru care ne bucuram cand apar astfel de ocazii si participam cu placere la ele.

Cum au influentat experientele din pitch-uri lista de criterii de mai sus 
Participarea la un pitch este intotdeauna un bun exercitiu, o experienta din care invatam ceva nou. O lista de criterii efectiva nu exista, ci pur si simplu cantarim propunerea pe care o primim, vedem in ce masura ne potrivim acelui brief, care sunt perspectivele pentru viitor si ce avantaje exista de ambele parti si apoi luam o decizie. Cu certitudine nu vom ezita niciodata sa participam la un pitch unde credem ca putem adauga valoare strategiei si sa aducem un ROI brandului pentru care lucram.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related