Florin Mare (Boomerang): In 2013 am pornit din local spre national

Florin Mare (Boomerang): In 2013 am pornit din local spre national

Aflam de la Florin Mare (Managing Partner, Boomerang, Iasi) care au fost highlight-urile din activitatea agentiei Boomerang in 2013, care sunt planurile pentru noul an, dar si ce pregateste Boomerang pentru prima participare la Noaptea Agentiilor.

Cele mai bune campanii ale agentiei din 2013
Nu se face, zau! Sa alegem noi! Bine, fie: lansarea neconventionala pentru CLA-ul de la Mercedes-Benz pentru Casa Auto si campania audio "Mesterii" de la Brikston.

Clientii agentiei in acest moment. Clientii castigati in 2013
Din 2013 au venit si Brikston, Fermador, Climatherm si Self Trust alaturi de Antibiotice, Cotnari, Dacia, Casa Auto, Bucium, Solo, Ideo, Siemens, ArcelorMittal Tubular Products si altii.

Cifra de afaceri a agentiei in 2013 fata de 2012
Anul trecut a stagnat putin. Recuperam anul acesta.

Decizii de business care au avut cel mai mare impact asupra evolutiei agentiei in ultimul an
Din agentie “full service” ne-am restrans la agentie de branding si comunicare. De la local am pornit pe national.

Coordonatorii departamentelor din agentie
Diana Florea - PR si media
Gabi Arteni - DTP si productii
Claudia Vieru - BTL si evenimente
Adrian Radeanu – Creatie
Florin Mare - Strategie si Clienti

Invataminte din 2013 care ajuta in 2014
Un client fericit e un viitor partener traditional.

Asteptari de la noul an
Se arata mult de munca. Semnele sunt foarte optimiste pentru 2014.

Noaptea Agentiilor
Trebuie mereu sa inventam lucruri care bineinteles nu se gasesc la chiosc fabricate in serie. In Noaptea Agentiilor vom invata si ne vom inspira de la oameni iscusiti la lucruri. Vom desface beri vom turna peste gustari. Pe muzica. Cu prieteni.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related